Možnosti doručení SLOVENSKO
123 kuriér - kurýr
SLOVENSKÁ POŠTA
platba předem: 110,- Kč
dobírka: 140,- Kč
Možnosti platby:
Za zboží lze u nás zaplatit
a) dobírkou - při převzetí zásilky zaplatíte kurýrovi nebo na poště, dle zvolené dopravy
b) převodem - před odesláním zásilky zaplatíte převodem na náš účet 2501096839/2010, pro platby v eurech na účet SK13 8330 0000 0026 0109 6860
c) kartou - u kurýra lze zaplatit kartou při převzetí zásilky
d) kartou v e-shopu přes platební bránu GoPay
Naše platby směrem k Vám
Pokud nastane potřeba a situace, že máme poslat peníze my Vám, pak je posíláme výhradně na Váš účet.
Číslo účtu nám posílejte písemně, ne telefonicky (aby nedošlo k omylům).
Jde především o tyto případy:
a) odstoupení od smlouvy, vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů
b) reklamace
c) případné jiné rozdíly
Slovensko - Slovenská pošta | ||
---|---|---|
Doručování zásilky Při převzetí zásilky řidičem na doručení je zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky. V případě nezastižení a uložení zásilky na poště je opět zaslána SMS o této skutečnosti. V případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce |
Specifikace
|
Reklamace V případě poškození je reklamaci nutné podat nejpozději následující pracovní den po doručení zásilky na jakékoliv poště. Poště je nutné dodat zboží + obalový materiál. |
Tvar SMS:
Doručování: Dnes vam dorucime zasielku (podacie cislo) s dobierkou (suma dobierky) na adresu (adresa adresata). Ak nebudete na adrese, kontaktujte (tel. cislo)
Uložení na poště: Zasielka (podacie cislo) s dobierkou (suma dobierky) je ulozena na poste (nazov posty), mozete si ju vyzdvihnut pocas (XX) kalendarnych dni.
Slovensko - 123 kuriér | ||
---|---|---|
Doručování zásilky Při převzetí zásilky řidičem na doručení je zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky. V případě neúspěšného doručení budete informování emailem a máte možnost reagovat na tento email (např. žádost o další bezplatné doručení, prodloužení úložní doby, atd.). V případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce |
Specifikace
|
Reklamace V případě poškození je reklamaci nutné podat nejpozději do 3 dnů u Pošty bez hranic (telefonicky, nebo emailem). Adresát si musí ponechat celý obsah zásilky + obalový materiál. |
Tvar SMS:
Doručování: Vaz.zakaznik, dorucujem Vam zasielku "cislo zasilky" od "Nazev spolecnosti". Dobierka "hodnota" EUR. Vas dorucovatel "jmeno ridice", tel. "telefon"